петок, 16 мај 2008

Вечер: Т-Хоум ќе донесе комуникација, знаење и забава во домовите

Со спектакуларен концерт на Здравко Чолиќ и на групата Шугабејбс на градскиот плоштад во Скопје, утре официјално завршува процесот на ребрендирање на Македонски Телекомуникации во Македонски Телеком. За очекувањата што тоа ќе и донесе на компанијата, на нејзините корисници и на државата, разговаравме со главниот извршен директор на Македонски Телеком, Николај Бекерс.
Што за компанијата значи влезот на Т-Хоум брендот и какви поволности ќе им донесе на граѓаните?-Процесот на ребрендирање е важен за компанијата, но пред се за сегашните и идни корисници како и за Македонија. Ребрендирањето се прави за да се подобрат услугите кон корисниците, поефикасно да се задоволат сегашните потреби, но и да се одржи чекор и прилагодување на услугите со иновациите во фиксната телефонска индустрија. Тоа ќе ни овозможи услови за напредни технолошки достигнувања, како и за низа производи и услуги за корисниците. Т-Хоум на македонските граѓани им овозможува комуникација, знаење и забава директно во нивните домови со тоа што ќе им понуди фиксна телефонска линија, интернет и интерактивна телевизија, истовремено. Нашите корисници можат да уживаат во најнапредниот пакет за комуникациски и конекциски решенија, кој е изготвен за нивните потреби и желби. Тоа ќе придонесе за економски и технолошки развој на земјата.
Најавивте дека ребрендирањето ќе донесе нови услуги. Со што планирате да ги изненадите корисниците?-Ребрендирањето ќе значи вистинска експлозија на производи и услуги во кои, меѓу другото, спаѓаат значително надградена телекомуникациска инфраструктура, привлечен и поволен телекомуникациски пакет, интернет и ИП телевизија, попристапни и достапни телефонски услуги со фиксни тарифи и најразлична опрема збогатена со привлечна понуда (најмодерни телефони, преносни компјутери, безжични ЛАН рутери итн.).
Се повеќе корисници преминуваат од фиксната кон мобилната телефонија. Кои се вашите планови за ублажување на оваа појава?-Обичните корисници и нивните потреби остануваат во фокусот на нашето работење. Колку подобро ги задоволиме нивните потреби, толку поголем ќе биде успехот на нашата компанија. Ова е пред се една од клучните идеи на ребрендирањето. Затоа на корисниците на фиксната телефонија им нудиме пакет услуги - фиксна телефонска линија, интернет и ИП телевизија. Во фиксната телефонија нудиме нови, поволни пакети, во рамките на интернет услугите пак, поголеми брзини и за прв пат во Македонија воведуваме ИП телевизија со богата и разновидна понуда на канали.
Македонски Телеком ќе биде првата компанија на пазарот која ќе почне со понуда на разговор преку интернет и ИП телевизија. Сметате дека ќе има интерес за овие услуги кај македонските граѓани?-Со ребрендирањето, нашата компанија на македонските граѓани ќе им понуди најмодерна и врвна телекомуникациска технологија која ја добиваат и другите корисници на Т брендот во светот. Уверени сме дека македонските граѓани со нетрпение очекуваат да уживаат во овие придобивки, тоа особено се однесува на услугите за разговори преку интернет и ИП телевизијата. Овие две услуги се создадени да ги задоволат потребите на модерните граѓани.
Колку Македонски Телеком е подготвен да се соочи со конкуренцијата од трипл плеј услугите што ги нудат кабелските и Вајмакс операторите?-Македонски Телеком е прилично конкурентен на овој пазар, пред се поради тоа што обезбедува квалитетни услуги и има стратегија за понуда на нови производи што ќе бидат од голема полза за корисниците. Компанијата ќе биде конкурентна со тоа што на корисниците ќе им овозможи голем избор од широк спектар на производи. Затоа една од главните идеи за ребрендирањето е да понудиме квалитетни сервиси на корисниците, со што ќе ја зацврстиме нашата водечка позиција на македонскиот пазар.
Истовремено со процесот на ребрендирање се имплементираше програмата за доброволно напуштање на вработените со поволни услови. Дали совпаѓањето на овие два настана е случајност?-Во тек сме на замена на дел од вработените со поквалификуван кадар, со цел да одговориме на динамичните барања на телекомуникацискиот пазар. Со ова, всушност го следиме светскиот тренд. Македонскиот пазар со воведувањето на Т-Хоум е во чекор со светските пазари. Вработените што ќе ја напуштат компанијата ќе потпишат договор во кој стои дека во иднина може да ни ги нудат нивните услуги по потреба. Како дел од ребрендирањето сакаме да создадеме подобри интерни услови за работа во кои искусни и квалификувани вработени ќе воведат подобрувања во компанијата во сите аспекти на работењето, како и зголемување на ефикасноста со подобра тимска работа. Синдикатот не поддржа во целиот процес. Македонски Телеком не единствената компанија која преземала мерки за освежување на компанијата со нови и квалификувани кадри.
Како го гледате македонскиот телекомуникациски пазар во наредните неколку години?-Македонскиот телекомуникациски пазар се уште е во развојна фаза, но со многу потенцијал. А со тоа што Македонски Телеком стана член на глобалното комуникациско семејство Т, идниот развој на македонскиот пазар ќе може да одржи чекор со светските трендови. Македонија ќе ги искористи сите можности што и стојат на располагање преку Групацијата на Дојче Телеком, една од водечките светски телекомуникациски семејства кое е присутно во повеќе од 50 земји.
Вие дојдовте од Дојче Телеком кој, со исклучок на Македонија и Грција, не е присутен во другите земји од регионот. Мислите дека Македонски Телеком е доволно моќен да се прошири и на соседните пазари?-Таква одлука е одговорност на Дојче Телеком. Дојче Телеком е присутен во неколку земји од Балканот меѓу кои се Хрватска, Црна Гора, Србија, Грција и Македонија.

Извор: Светлана Блажевска. (16.5.08). Т-Хоум ќе донесе комуникација, знаење и забава во домовите. Вечер.

Нема коментари: