Никола Љушев, главен извршен директор на „Вип“, вели дека со последната одлука се дефинираат точно условите под кои не може корисник да премине кај друг оператор.
- Досега многу често се злоупотребуваа договорите за лојалност за да не му се дозволи на корисник да премине во друг оператор. Придобивка е и скратувањето на времето од 14 до 16 дена на само една недела за пренесување на бројот од еден кај друг оператор - вели тој.
Од 1 септември, од кога е воведена можноста за преносливост на броевите, 1.600 корисници од другите оператори ги пренесле своите броеви во „Вип“, а во истиот период 70 корисници од „Вип“ заминале кај другите оператори.
Љушев истакна дека од 3.800 барања, кои биле поднесени за преносливост на броевите, одбиени се 2.247 од операторите каде што биле корисниците на поднесените барања. Од страна на „Вип“ оператор биле одбиени 51 барање за преносливост на броевите.
Пазарниот удел на „Вип“ е девет отсто од вкупниот број корисници. За своите корисници најавуваат новини, а во рамките на летната понуда можност за меѓународни разговори од Македонија за 50 отсто, а за постпејд-корисниците можност за праќање порака за пет денари во определен временски период од денот.
Извор: (04.07.2009). Во „Вип“ ги пренесле броевите 1.600 корисници. Дневник.
Нема коментари:
Објави коментар